mindenamiszépségápolás

mindenamiszépségápolás

Sziasztok! :)

2015. június 14. - Csenge2000

A blogomat szépségápolási  dolgok bemutatására értékelésére és személyes tapasztalataim megosztására hoztam létre remélem néhány dologban tudok segíteni.

BEMUTATKOZÁS:

Csenge vagyok .Imádok sminkelni ,rajzolni ,motorozni,sportolni De ami a kedvencem közülük a sminkelés és szépségápolás.Azért csináltam a blogot hogy megmutassam tudásom és tapasztalataim ,krémekben sajnos elég jártas vagyok mert elég sok a bőrhibám nincs olyan krém amit ne ismernék ....jó azért nem túlzok dee. :)

Avon tanácsadónő is vagyok amit nagyon nagyon imádok <3 

Nagyon sok terméket kipróbáltam már és 95% -a bevált :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://avonosdolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr857542580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása